Pengedar Shaklee Kulim

Wednesday 9 April 2014

Pengedar Shaklee Kulim

Assalammualaikum..

Ni nak bagitau pada pengguna tegar vitamin Shaklee yang berada di kawasan Kulim, korang boleh dapatkan vitamin Shaklee dengan saya. Sebab apa? sebab boleh jimatkan wang pos dan masa menunggu..Bukan apa, kadang-kadang pos laju ni ambik masa 2 3hari baru sampai..Lagipun boleh cash on delivery. Boleh face-to-face..Senang nak tanya soalan atau nak consult nanti. Kalau ada yang nak join ahli pun saya boleh uruskan. 



Kalau korang nak, korang boleh call/sma je saya..Penghantaran terus ke depan pintu rumah korang atau nak ambik sendiri pun boleh..Kalau tak nak hantar kat rumah, nak jumpa kat mana-mana pun no problem. Kat KULIM LANDMARK ke, kat TESCO KULIM ke, kat Mc'D ke..Korang set je tempat dan masa. Insyaallah saya akan hantar..

Jadi, untuk pengguna tegar Shaklee atau pun baru nak cuba produk Shaklee yang tinggal di Kulim dan sewaktu dengannya, boleh lah menghubungi saya.. I will give the best service kat u olls.



PENGEDAR SHAKLEE KULIM / PARIT BUNTAR / LUNAS / PADANG SERAI
SMS/Whatsapp: 011-10781377
Facebook: Nurul Ashikin Othman
FB Page: Arissa Vitamin & Supplement /
Pengedar Vitamin Kulim (COD)
Email: ash_alpha1617@yahoo.com


No comments:

Post a Comment

Klik iklan ini tanda support :)