Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Shaklee

Wednesday 16 April 2014

Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Shaklee


Akhir-akhir ini, ramai kaum wanita yang menjalankan perniagaan secara online terutamanya bagi golongan suri rumah. Kaum ibu yang berkerja turut tidak terkecuali dalam hal ini atas alasan untuk mencari pendapatan sampingan bagi membantu suami dan kos sara hidup yang semakin meningkat.

Lambakan pelbagai jenis peluang perniagaan atas talian membuatkan ramai wanita tertarik untuk mencuba samada menjual produk-produk kesihatan, pakaian, aksesori dll. 


Saya mula berjinak-jinak dengan dunia perniagaan online pada tahun lepas. Selepas berhenti kerja kerana mahu menumpukan perhatian pada bayi yang baru lahir, saya juga mahukan pendapatan sendiri. Kebetulan semasa pantang bersalin, saya menggunakan produk kesihatan Shaklee dan telah menjadi ahli jadi kenapa tidak saya gunakan peluang ini untuk menjana pendapatan sendiri. 

Perniagaan bersama Shaklee ni saya rasa konsepnya mudah. Kita tak perlu nak menyimpan stok yang banyak ataupun mengeluarkan modal yang besar untuk membeli barang. Cuma keluarkan RM75 untuk yuran pendaftaran. Itupun untuk seumur hidup keahlian. Lepas tu dah boleh mulakan perniagaan dengan Shaklee. Kalau malas nak pergi pejabat pos untuk pos barang, Shaklee boleh poskan. Dalam zaman teknologi ni semuanya di hujung jari. Cuma klik aje..dan yang paling penting sekali adalah memilih group dan upline yang betul. Yang betul-betul boleh membantu kita untuk memajukan diri dalam perniagaan ni. Iaitu mentor yang boleh "touch & follow" bukan "touch & go".

Alhamdulillah sejak mengenali Shaklee, pendapatan saya sudah pun mencapai 4 angka setiap bulan. Walaupun saya hanya seorang suri rumah, saya masih mampu menjana pendapatan sendiri. Saya boleh menguruskan anak-anak dan rumah tangga dengan lebih baik berbanding dulu. Waktu kerja yang flexible. Sambil masak pun boleh berbisnes. Saranan saya kepada wanita khususnya suri rumah, rebut peluang yang ada. Cuba majukan diri sendiri. Trust me, WAHM adalah sesuatu yang sangat seronok.



Pada yang berminat tu boleh la menghubungi saya untuk keterangan lanjut.


PENGEDAR SHAKLEE KULIM / PARIT BUNTAR / LUNAS / PADANG SERAI
SMS/Whatsapp: 011-10781377
Facebook: Nurul Ashikin Othman
FB Page: Arissa Vitamin & Supplement /
Pengedar Vitamin Kulim (COD)
Email: ash_alpha1617@yahoo.com


No comments:

Post a Comment

Klik iklan ini tanda support :)